Ååh gu så stressad

Jag har 2 matteprov den här veckan, so:n ska lämnas in den här veckan och jag har no prov nästa vecka.. Shit har inte lyckats börja med varken no;n eller matten än och jag lyckades börja med so:n idag men dock bara pga av att min lärare förklarade för mig i 2 timmar o_O och så ville jag till läkaren för att jag är alldeles FÖR trött hela tiden .. Men dock fick jag inte tid förren om 1 hel månad -.- aja nog om det negativa hehe :P måste kämpa lite mer den här veckan än vanligt så jag kanske inte bloggar vissa dagar eller så gör jah tidsinställda inlägg :P
Och den där grejen t vänster skulle jah egentligen inte ha uppe än men testbloggen fuckade sig så den får synas först ^^ (har precis tagit bort nästan alla bilder på mobilen)



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0