Castor oil

Hehe tänkte 'dela med mig'' om castor oil, altså ricinolja(Laxeringsmedel), Men jag har en som är mer gjord för håret.. som jag beställde från england :P Tkr att den är asbra faktiskt :3 Köpte 2 styckna pga av att dom kostade typ 20 kr/st :O altså ricinolja ska ju få håret att växa fortare då men det är ju inte säkert att det gör det, men den här innehåller en massa oljor som jag har läst och hört om att det är bra för håret.. Och den här har gjort mitt hår mycket, mycket starkare + har gjort mitt hår 'mjukt' Altså mjukt och då menar jag inte lent.. liksom mitt hår hade aldrig varit 'mjukt' innan haha :P och sen att den kan få håret att växa fortare vet jah inte än haha :3
har faktiskt i det i håret nu ^^ Köpte den från amazon förrästen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0