Har beställt en kigurumi

Är så f*cking happy :D har lyckats få beställa en kigurumi, från kigurumi-store då :P En stitch har jah beställt :D
+ att Syrran ska sy en kigurumi- panda till mig :D altså hon går i sy/design gymnasium :3
Kigurumis är så jävla sööta, kmr såklart gå runt med den i sommar :3 gick runt med min asstora mario hatt/kudde i somras jö :P har tom lagt upp bilder då jah hade på mig den när jah spelade bowling :3

Postat av: Helena

Åhh, har oxå funderat på en sådan fast en kitty. Du får gärna skicka en kommentar och säga om du blev nöjd med den.

2012-02-11 @ 19:40:44
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Postat av: - Sara

ÅH LYLLOS! jag vill oxå haaa :(

2012-02-12 @ 11:43:00
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: harriet

Jag skulle hellre ha en sån än onepiece :)

2012-02-12 @ 19:48:20
URL: http://akidi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejhej! Såg detta inlägget nu när jag sökte på "stitch one piece" kom din blogg upp :) Och jag skulle också jättegörna vilja ha en sån kigurumi! Men jag förstår inte priserna på den sidan? :o hur mycket kostade den? Och var du nöjd med den? Väldigt tacksam för svar! ^~^

Svar: haha kollade in på min blogg nu första gången på 1 år typ :P ja jag var riktigt nöjd med den :) på kigurumi-store.com kostar den just nu (300 kr utan)400 kronor med frakt men var beredd på att den kan fastna i tullen och då måste du betala 100-200 extra.Hoppas det var till någon hjälp :)
Puff

2013-10-19 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0