Ska bleka håret den här veckan :)

ska få bleka det hos en frisör iaf :)  fasst dock har vi inte bokat tid än, altså det är en frisör som vi typ känner iaf o jah varit hos innan :P så direkt efter jag blekt håret tänker jag färga hela håret rosa/ blå , har jö en massa burkar som väntar :3 HELT AWSOME JÖ! har längtat massor.. jag har inte ens plattat håret på typ 3 veckor för att kunna få håret så återhämtat som möljigt sen förra gången jah blekte :L Och jag ska till stockholm på lördag oxå :D:D har inte varit där sen i somras :3 SHOPPING!
image description
(directions lagoon blue, directions midknight blue och manic panic turquoise)
image description
(manic panic hot hot pink, manic panic cotton cany pink, stargazer baby pink(?) och directions flamingo pink)
image description
(manic panik white toner och en lila blandning av en blå o en rosa färg då:P )
Men totalt har jah 11 burkar så det borde räcka  ett tag haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0