Är bara så glad just nu haha :)

Altså jag fick typ bara F i höstas hela tiden och nu får jag typ bara D iaf :) ganska glad över det även om jag skulle vilja ha mer.. min 120 palette ögonskugga kom förra veckan som jag beställde från ebay :3 Blev klar idag med ett mobilfodral med temat stitch idag :D Fick 1 plattång för att gå på ett möte i skolan( annars skulle jag vara tvungen att betala av den i ca 4 månader) och skolan tyckte att jag hade så pass bra betyg att jag fick gå efter 5 min :D och mina kusiner var här i heljen och vi hade jätte kul... och sen att mitt paket med aussie 3 minute miracle kom idag :D var super orolig för den för att amazon(.co.uk) var helt knäpp under ett tag + att den skickades från USA (som jag inte fick reda på förrän efter jag hade beställt den) så det fanns risk för tull osv MEN den kom t.o.m 1 dag tidigt + den sorten jag ville ha (som dock inte finns i sverige) yayy :D :D :D  OCH att jag inte är deprimerad, brukade vara sjukt deprimerad förut men nu så mår jag bra, är super lycklig över det haha :)

Postat av: EN KORV.. haha nej.. din babyeh,

2012-03-14 @ 17:16:25
Postat av: Paaaaaulinenenenenene

HEJHEJ din sak. Du ba måååste kolla på denna video :*



http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc, ok? Den är jätteseriös, och knappast rolig, men du bara måste se den!



Btw. Skall lilla söta rara du gå på cover the night??

2012-03-14 @ 17:19:04
URL: http://coverthenight.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0