Lucid dreaming

owo... bara wow.. iaf de första..... altså jah tror jag har fått typ "halv" såna här drömmar (klardrömmar/lucid dream)
Altså det finns olika, inte bara monster o spöken o sånt utan.... fasst jag minns 1 gång för flera år sen.. då drömde jag som att allt kändes äkta (jag såg i mitt eget perspektiv och kunde känna smärta,tryck osv)
MEN jag tänkte inte direkt på att jag drömde så det var nog skillnaden men husomhelst så i drömmen så var det typ krig eller något och en (hehe) t-rex var utanför en halv sönder byggnad som jag var i..
där var en kvinna och hon pratade med mig sen så slet t-rexen sönder byggnaden och typ åt upp henne, jag sprang trots det mot t-rexen men klättrade längs kanten på utsidan av byggnaden och t-rexen kom bakom mig och klöste mig på ryggen 1 gång.. sen vaknade jag av smärtan typ ....
ALTSÅ JAG HADE ONT DE EXAKTA MÄRKENA .. inte hela ryggen utan bara på de 3 klösmärkerna om ni förstår vad jag menar :o och de hölls kvar i flera dagar :S Men trots det är det 1 av mina favorit drömmar xD
Jag minns att jag hade flera drömmar när jag var liten då jag inte visste om jag var vaken eller inte då jag kunde känna,lukta och t.om smak :S minns att jag brukade hoppa från trappan (i sömnen) och sen flög ut genom altan dörren , sen när jag vakna visste jag inte att det var en dröm och fattade inte varför det inte funka HAHA xD
undra om de var en sån där dröm? jag hade aldrig hört om något sånt innan haha :S
MEN nångång ska jag försöka få en sån här ÄKTA klardröm :P söker massa på det nu haha xD

Postat av: DIN DRYGA VÄN ;D

uppdatera din blogg, muppis :C



VILL VETA WAT IS GOING ON IN DITT LIV.



btw, vad kallar man en cykel utan hjul?



EN CYKEL UTAN HJUL HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ._.



LOGGAINPÅSKYPE!

2012-03-22 @ 20:47:15
URL: http://paulinekiessler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0