-.-'

asså, min stress är helt otrolig :S i måndags så var jag skit stressad för att lovet höll på att ta slut .. den började i måndags DxD det är konstigt :s

Och som det flesta vet är att de som har gratis spotifi ska bli limited till 10h/månaden och jag lyssnar säkert i 10h/dag så jag kmr helt klart sluta med spotifi, vill inte betala 100/50 i månaden .. bättre att köpa saker för det, och för er andra som inte heller är så sugna på att betala kan jag tipsa om en väldigt bra sida där det är HELT gratis att lyssna på musik + att det faktiskt finns fler låtar (än spotifi) (Y) :D
 ------>http://listen.grooveshark.com <------ 
är medglemd(stavning?) där redan men kmr fortsätta att lyssna på spotifi tills 1 maj :)

( det är helt gratis, och så ni vet så har jag faktiskt aldrig betalat med rikdiga pengar till spel/musik sidor :) )

tog den här bilden från google och iaf har sidan ändrats lite sen den här bilden var 'tagen'


Postat av: Anonym

As bra !

2011-04-28 @ 22:37:00
URL: http://emmapowpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0