Akut med lucky idag

Idag åkte vi till veterinären och först fick vi 2 timmars väntetid innan nån kom :O sen så var vi där ja.. från kl 12 till 17 .. skit länge :O ofta brukar det ta ungefär 2 timmar sammanlagt..
hann bara med svenskan och engelskan imårse men så missade jag ju syslöjden :( det är ju kul.. men jag vill ändå hellre vara med lucky :P sötnosen hatar det där bordet (hos veterinären) xD så fort han nuddar det leker han apa och hoppar omkring X3


Ska börja i vägg klättring!! :D på måndag ska jag vara där på pröva på men om jag gillar det får jag börja :3 Jag vill bli mkt starkare faktiskt eftersom att jag är ..ja .. super svag .. - t.ex när jag slår matilda på armen så tjuter hon av skratt som en canariefågel och sen skriker MIN TUR!! - .. pappa skulle nog inte gått med på att jag skulle få det om det inte vore för typ.. min kurator och familjeterapefterna :P men jag måste även komma på fler saker att göra.. jag vill börja i att dela ut tidningar för att tjäna pengar men jah har inte fått nåt svar .. och jag skickade iväg för över en månad sen :( tom skickat 2  anmälningar ( sen så står det att det behövs där jag bor)



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0