Apalbyskolans reklam ?!

Liten inlevelse (elr vad det än nu heter) idag visade dom oss reklamfilmen för skolan på skolans tv (riktig tv) och sa en massa lögner!


Asså fyfan vad vår skola ljuger
!
asså typ 'skolan' gjorde en reklam sen så börja dom berätta om den osv men sen så kom dom till en del där en 'elev' ( som troligen inte går ens på vår skola) börja klättra på en klättervägg och sa typ såhär - Det här är vår skolas klättervägg och här får vi klättra.. elr nåt sånt
.. SKOLAN HAR INGEN JÄVLA KLÄTTERVÄGG
sen så kom dom till en del där dom börja skjuta paintball sen så sa dom
- Den här är vår skolas paintball rum..
Jag ba wtf sen så frågade jag min ansvarlärare om det (som var med om att göra reklamen) så sa hon att typ att dom kanske skulle fixa det till nästa år.. men hur fan ska dom ha råd med det?
dom kastade ju ut oss från ridningen för att skolan inte hade några jävla pengar -.-'
Dom borde verkligen inte göra reklam för att skolan har en klättervägg elr paintball rum om dom inte ens planerar för att fixa det 8l och det är faktiskt INGEN i skolan som har fått göra det där under skoltid FÖR att skolan har för lite pengar -.-


Blir typ galen på skolan O_o


Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-04-05 @ 10:34:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0