ASSÅ PAPPA!!!

Fy fan vilken idiot pappa jag har >: ( lucky går på medicin diet och om han får något annat så spyr han också upp medicinen, och idag undertiden när vi var på stan så gav pappa honom 1 diggekex och rödbetssallad.. i rödbetsallad innehåller det 2 giftiga saker för hundar :( och pappa gav det altså me flit..typ gav honom det i hans matskol :S blir så förbannad på honom .. och vi upptäckte att pappa hade gett honom det när han spydde upp mkt rödbetssallad + all sin medicin över hela min säng :( + så spydde han det över min hello kitty kudde.. som typ inte går att tvätta -.-'

Jag oh mamma var i stan idag :P fasst vi båda mådde lite dåligt så det blev inga kläder men det blev en väska och en svart ögonbrynspenna :) lägger upp bild på det snart ( i det här inlägget) :P


Postat av: celine (;

fin blogg :D

2011-04-09 @ 16:48:05
URL: http://caandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0