Bad day :(

Idag har varit en rikdigt dålig dag :( depp dag -.- kanske pga av att skolan har börjat elr att jessica och matilda har blivit vänner igen (när dom är tsm skit kaxiga och ja..) elr att det regnar? anyway så har jag inte hafft en så bra dag..
och jag hade ett oförberätt prov i matten men som tur är gick det bra iaf(..hoppas jag) :)  fick också sluta tidigare idag för att jag brukar prata med nån på vårdcentralen.. hehe vill gå dit typ bara för att slippa skolan :3



_______________________________________________________

Är ändå så glad över att Lucky är frisk nu :) han jar varit super sjuk sen januari,liksom han fyllde 1 i januari också :O <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0