Gotti glass :D

Nu har jag varit i ''åsby?'' hela morronen.. sen efter det var vi på nisses och köpte några saker :P

bläck sprut-pennor från 'åsby' (elr vad det nu heter) -: 19 /st

oxå från åsby -: 180 :O

Från nisses -: 10 kr xD ( om man skulle köpa borstarna en för sig skulle det kosta runt 40-50 xP )

hehe, jag åt både glass på nisses och i åsby.. gottigris :) men dom hade kycklingar där som jag tyckte så himla synd om :( dom var i en liten glasbur mitt i butiken och hade typ inget vatten.. det var bara lera i där :C
______________________________________________________________________

När jag kom hem och tände lampan så bara blixtrade det :O och nån glödande sak åkte ner på golvet! o_O gissa om jag var skraj.. trodde att hela huset skulle brinna upp -.- men det är det att det är nått skit konstigt med min lampa som gör att alla lampor går sönder och typ flyger iväg :/


Det som saknas är kvar i 'lampan' :C




Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0