Hum hum hehehehe :$

Nu kollar jag på talang med mamma men ja .. jag irriterar mig så himla mkt på att dom inte har en grön knapp >.< jaja.. Jah har iaf idag hafft ett möte med mina lärare ( i typ 1 timme?!) om när vi ska ha ett möte .. jag bah wtf?? Fett onödigt liksom att ha ett möte OM när vi ska ha ett möte :S men ah.. dom veckorna jag har möten får jag iaf i 1 av dagarna 1 timmes sovmorron :P Och idag så åt vi korv med såna där french baguetts korv bröd (fasst jag åt veggie korv då) :D smaskens :P

hmm... venne vad jag ska göra i heljen, hoppas att vi kommer åka till stan för att jag behöver en ny väska :P har hafft min systers i ca: 4 månader.. sen min gick sönder :( sen hoppas jag också å shoppa kläder :P men.. venne hur det blir med det för att pappa impulsiv(elr vad det nu heter) köpte en tv igår :l fattar inte hur han tänker för att lucky kanske behöver dom pengarna också....




Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0