Jag älskar värkligen att spara :3

Vi skulle åka iväg och klättra idag men det var stängt :( vi såg det på dörren >.<
men då så var vi tvungna (stavning?) att hitta på nåt annat att göra och typ det enda som fanns att göra var att åka till ikea :/ Iaf så åt vi mat där.. det är ganska otroligt att dom inte har nån rätt som är vegetarisk :O inte ens pankakorna.. iaf så efter det så gick vi runt lite och så köpte vi en exakt lika dan stol till daniel som jag har :O mm.. sen så tog vi mjukglass igen :D mums..

Jag sparar till en kamera och tack vare att jag sparar till det så betalar mamma och pappa altt :D smink, prylar, hårfärg .. hehe :P synd bara att jag kmr ha råd med kameran snart .. hehe :D ska dessutom färga om håret imårron.. missade några ställen förra gången osv.. :P


Viva, 20 midknight  -:69 kr från ica

hehe, är typ nyduschad .. ville inte skrämma livet ur er genom att visa fejset x3 ser ut som en zombievampyrhäxa xD 



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0