Aw c:

Kom nyss hem från att ha sett harrypotter på bio.. lite synd att det är slut, men det är det alltid :3 Och varför ska alltid mina favoriter dö >:l Dobby var jö mitt största favvo och nu Bellatrix... gone with her :l hoho :P och när vi hade hoppat ut ur bilen såg jag en super gosig katt c: (okay, den var inte gosig då men blew :P ) Den typ kom fram till mig och började stryka sig mot mina ben :) den hade jö väldigt ren päls + ett .. öm? typ halsband elr vad det nu kallades- så jag börjde jö klappa o så :P den bara gosade in sig i mig :D hehe. de enda katter jag har träffat på har bara tryckt ut sina klor o rivit mig såå det här var jö awsome x) naww den var jö så urgullig :)
såg ut exakt såhär, hehe :P (picture from google)
Imårron ska jö oxå 5 böcker (från house of night)jag beställt komma :D jippy. är en sån seg läsare o typ hatar att läsa men dom här böckerna är rikdigt awsome :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0