:D :D :D :D :D :D

okey, är super lycklig nu! :D Dom blekte håret och det blev tillräckligt ljust för att jag ska kunna färga det rosa, så jag ska göra det på fredag ( det är för sent nu och imårron är det syrrans 18: årsdag)  + att vi köpte en hårinpackning av frisören för att håret blev som papper och cuttade sig själv ( D: )  + att min rakbladskam (razorcomb) har kommit :D :D :D
otroligt hur fort det gick för rakbladskammen att skickas, beställde jö den för mindre än en vecka sen och den skickades från england :o
Satte i hårinpackningen direkt nu och ska ha den i, i ca 1 timme :p
ööh just det, blekningen kostade runt 700:- till er som undrar :3
FÖRE:
EFTER:
HÅRINPACKNINGEN:
150 :-
RAKBLADSKAMMEN:
Ebay :D 51:- (med frakt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0