im just saying one thing: blä

Mitt hår blev jö så slitet att de
t nästan höll på att gå av efter att jag blekt det, men hårfärgen slet inte alls på håret faktiskt :D tur det. Men jag kmr bleka det 1 gång till om ca 1 månad så jag försöker få håret så återställt som möljigt :3 





Fan det är jö skola snart :C Vill ha lov förevigt <:l jag börjar på måndag nästa vecka men det är fortfarande för snart ( duhh ).. hoppas det går bra iår iaf, när det blir betyg oså, jag suger värkligen i allt i skolan.. ingen lärare har konstigt nog märkt det genom att jag bara sluppit förbi allt :p hohoho.. men nu kmr jag nog inte kunna det :c
tom dom i klassen som har.. ömm va heter det svårighetshandikapp.. elr nåt. vissa har fått göra samma saker som mig men ändå lyckas klara uppgiften/uppdraget elr ämnet men ändå inte jag D: Fan oxå.. jag har en fjortis hjärna..



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0