Kollade nyss på REC

Ja.. precis som rubriken så kollade jag nyss på rec(1), först trodde jag att den skulle handla om nåt helt annat. Jag hade verkligen ingen aning och ibland så ryckte jag till så hårt att lucky blev rädd o började yla xD Tyckte inte rikdigt att filmen vad så läskig dock. men vafan ingen film jag ser är läskig då :P . Jag har t.ex sätt the humen centipide, folk säger att den är typ den läskigaste/äkligaste filmen de sätt? ah jag blundade inte ens :/ NOTHING SCARES ME!!! xD haha nä då.. jag blir faktiskt livrädd ibland när jag ser jurassic park xD weird huh? men jag hatälskar att bli sådär.. kan man säga chockad när något poppar upp och man rycker till, altså när det kmr saker man verkligen inte väntar sig . sånt kom det en massa i rec filmen :D
aja,har inte sätt 2:an så jag sätter på den nu :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0