Ömm kmr inte på nån rubrik D:

Filmerna var mkt längre än jag trodde :o Jah har kollat hela dagen och är på den 6:tte filmen :P 2 filmer kvar .. elr egentligen 1 film då.. ååh harry var jö så gullig i dom första filmerna :3  Jag suger i engelska i skolan men jag kollar aldrig på filmer med text.. ja.. för att texten bara är ivägen.. och att dom brukar göra lite fel i texten oxå :s vf ska man ha brittiskt engelska i skolan? det är jö ingen som fattar det.. iaf inte det verkliga brittiska accenten som typ ingen kan ens höra (det är den vi har i skolan ) :/ hohoho det är första gången jag ser på harry potter utan text och jah fattar faktiskt 1000 gånger mer.. dumma text  :P
ÅH just det.. påtal om harry potter så MÅSTE ni kolla på den här :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0