School day

Okay jag säger HATA åt vårt nya schema Liksom börja 8.10 o sluta 15.40 MED bara 10 minuters lunch rast?  det är jö fan sjukt! och det är typ bara 2 nya lärare ..som jag inte träffat då men om man inte räknar med dom är det bara 1 lärare som faktiskt är bra.. resten suger ._. Klagar,klagar,klagar... vill byta skola då men venne vilken skola.. allra helst skulle jag vela ha sommarlov året runt xD Får väl försöka stå ut med det här i 1 år till då .. och nu kmr vi få betyg för första gången:P typ F  .E.D.C.B.A i betyg..lite krongligt men jag fattar, hehe var den enda  klassen som gjorde det :3
Kunde inte få skjuts idag så jag måste hinna med bussen :/ Hatar buss.. lol är typ negativ åt allt just nu D:



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0