Yes finally :D

Nu har pappa enkligen pokat en tid hos frisören xD har liksom tagit hela sommaren för honom xD Vi ska va hos typ en altså inte vanlig frisör.. utan lite mer personligt? Iaf så ska jag avfärga och bleka luggen där :D kmr säkert ta några veckor men när blekningen blir klar ska luggen bli pinkyy :D och så har jag blå hårfärg här hemma som jag nog ska färga till efteråt (hehe förra gången jag färgade luggen ''blå'' blev den helt grönt O_o) :P Längtar till onsdaaaaaaaaa:3
VILL HA!!!:
Hoho, lite weirdo dock då men jag har sett såna i min skalle och nu när jag ser att dom finns så äre jö ett måste :D Jag har hittat en sida (den här) där man kan beställa sånna men dock är den från usa :c
skorna kostar 450 men tsm med tull,frakt o sånt så ska det kosta 1050.. hmm.. jag skulle kunna ha råd med dom om jag inte nyligen använt hela min månadspeng + att jag precis köpt böcker för 300 som jag måste betala :/ hehe, mamma o pappa säger att dom inte har råd med att ge mig liite pengar och då tänkte jag (idiotisk tanke xD) .. ''JA JAG VET, JAG KAN DISKA O TVÄTTA SÅ JAG TJÄNAR IHOP PENGAR'' -.- Lol pengarna kmr jö från mamma o pappa då xD och dom har jö inte råd :c Och så fyller jö min syrra 18 om nån vecka :/ aja jag kan väl vänta nån månad :3
Dom finns jö varken i england elr sverige (iaf på hemsidor) :/
elr Jo det finns ett par liknande men dom är liksom mycket värre,ska va i ett annat material oxå o på bilder är liksom skrynkligt :s .. haha liknar mina ridstövlar (altså på bilder när folk har på sig såna) xD
Får väl vänta 1 månad (tills jag får månadspengen) så har jag råd c':


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0