gran canaria

hoho, skriver lite kort nu, en uppdatering fran gran canaria pa ett internet cafe :D idag kom det for forsta gangen rikdigt stora vagor sa vi ska snart ivag igen.. har 10 min kvar pa internet sa jag hinner inte skriva mkt :P idag var nog den basta dagen den har veckan och imarron ska vi pa..typ 1 zoo elr not :P just det.. typ halvags till flygplatsen sa pajjade var bil.. den typ kan man saga exploderade.. liten explosion.. hehe, det borjade ryka asmkt iaf :O far skriva mer nar jag kmr till sverige igen, nar jag har aao.. hehe :P jatte soligt nu :) det har liksom varit malnigt enda sen i onsdags och typ inga vagor sen dess heller, och nu.. sun shine med en massa vagor :D


Ja men nu maste jag typ "logga ut" o jag kmr fortfarande hem pa onsdag :3

herro! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0