Hemma nu :)

Jag väntade och hoppades att min mormor inte skulle städa mitt rum (för jag gillar inte när nån rotar bland mina grejor) men så kom jag hem till ett helt städat rum iaf -.- Nä sån ska ja inte va.. det är jö sant men jag är ändå.. kan man säga tacksam :3 och glad över att rummet är rent... men dock har min papperskorg försvunnit O_o
Jag har fått ett dussin finnar i fejset nu :( haha, det är nåt cp med mitt ansikte så att jag får en massa finnar om jag kör med utan smink.. och om jag använder smink så försvinner dom :O nä egentligen inte då men om jag har smink på mig tvättar jag jö ansiktet ^w^ hoho, nog med det..
 iaf så har det varit super gött där borta :3 Har tagit typ 2000 bilder o så.. så det blir iaf massor av bilder på bloggen nu :D och så var vi jö på nån djurpark som hette palmitos park? :P otroligt vad dom har byggt upp där sen sist. kort förklaring. sist (för ca 3-4 är sen) så skulle vi åka dit men då fick vi höra att det nyligen hade brunnit ner till grunden.. Det var bilder där borta som visade hur det såg ut direkt efter branden- sorligt :c men dom ja som sagt byggt upp otroligt mkt nu c:







Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0