Little Late

Haha,vi ska åka till kanarieöarna imårron och jag har inte ens börjat packa :O Väääälldiiigt seeen... Ska ha med mig den nya väskan iaf :3 men jag hoppas att pappa kan skärpa sig den här gången på flygplatsen för han brukar typ varje gång prata om hur man kan smuggla in en bomb och en massa sånt :c och han viskar jö inte då direkt.. aja, har ingjort en liten regel åt mig själv att jag inte ska vara vid datorn elr tv:n mellan kl 13-16, typ motionera ist..(efter vi har arit i kanarieöarna) och  kmr inte ha datorn på kanarieöarna så tyvärr blir det ingen bloggning då men jag kmr hem på onsdag nästa vecka och då blir det nog en massa bilder.. vi köpte nyss ett till minneskort med 16gb.. så nu har vi ett på 16gb och ett på 4gb :D
:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0