Några bilder jag tkr är bäst :P

ja.. precis som rubriken säger så här är bilderna..var berädd på att inlägget blir långt .. hehehehehe...


THE RING KUNDE BLIVIT EN SVÅRSLAGEN KOMEDI:





Sorry fire..:
Dracula..:
Nördarnas konung:
Leka doktor..:
Ännu än teori om dinosarienas försvinnade..:
Ä
Ron är förvirrad..:
Hur dygnet är för en datanörd..:
Om du inte har facebook....:
Därför är kommatecknet vikdigt..:


Hur det började..:
:D:D:D:D:D:D

Postat av: elwira!

svar; aaa smart! funderar på hårförlängning faktiskt, fast typ keratin tror jag det heter? Aja iaf sånt som man sätter fast, jag skulle aldrig orka med clips :D



tack :DD

2011-07-04 @ 02:00:31
URL: http://planetunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0