Ny header :3

Hehe gjorde bara en ny header :P Jag har faktiskt gjord den där bilden till höger själv.. det var den jag höll på med hela natten C: men jag tycker att headern blev bra :) gjorde den faktiskt på ca 20 min :J


Och förrästen.. om man inte ser i headern vad det står ( altså vad det står på det där,den där bilden håller i) så står det moony sulvian.. :P


har även bestämt att jag bara ska färga luggen rosa.. det blir nog lite billigare att avfärga och sen så kan jag jö ha på mig hårförlängningen :3 .....oj passar inte in just här.. men eah :3


Den här elr förra????

och om ni redan har glömt bort förra visar jag den xD



Så.. Nya elr förra????????????



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0