okey.. CHATROULETTE

Haha jag och vikki lekte lite på chatroulette lite :3 iaf så klädde jag ut mig till MARIO ett tag.. hoho hade på mig blåa byxor och röd tröja, ritade mustasch och hade på mig min mario hatt x) haha .. och sen så höll vi på med en kille och lekte lite dumma och frågade en massa konstiga saker o han bara eehhhhh.....?
jah.. och sen åkte vi till öob och köpte sånadär maxibag chips.. liksom dubbelt så stora och kostar 20kr :O cheap,cheap :P på måndag ska vi dessutom åka till stockholm och shoppa lite(MASSOR) :D länktar massor.. senast jag var i stockholm var jö i februari :3 ja.. och sen länktar jag jö massor till på onsdag då vi åker till kanariöarna :D :D kmr ha med mig en dator dit men dock inget internet.. jag ska ha datorn med mig för att min kamera inte har tillräkligt mkt minne ( så att jah kan överföra) ..

Ska nörda lite south park nu.. hohoh :D



I ♥ Kenny :D

Postat av: Maria

Ska också till Stockholm snart och shoppa massor!! :P hoppas du får det kul :D

2011-07-16 @ 22:42:09
URL: http://marris.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0