Palmitos park

Ja som sagt var vi jö på ett zoo, några shower där osv.. men precis innan delfinshowen började (okay,det var typ 1 halvtimme innan) så dog min kamera :c Och jag bara dampade runt tills vi hittade nåt ställe att ladda den xD
jag hade med mig laddaren i kameraväskan och sen så kunde jag ladda batteriet vid en resturang :P Den blev konstigt nog helt fulladdat och höll resten av dan c:
Vi var på nån ' vild fågel' show.. på bilder (som vi såg innan) skulle det typ vara falkar och sånt.. typ köttätande fåglar men dom måste väl antingen ha rymt elr varit sjuka.. för dom var jö inte med :c
Ja.. bortsätt från den här 'saken' (hehe sry, men jag vet inte vad den kallas)
haha, den började posa när man apploderade xD
Hohoho I ♥ Dolphins :D
zoomade in lite.. och är kass på att göra det snyggt xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0