ehh.. POPCORN

Inatt så såg jag på en film som hette.. ehh..  dylan dog dead of night 2011.. långt namn :P den var ganska bra men det känns som att typ kostymer och allting spöken osv har typ hoppat tillbaks 10 år, liksom allt på nya filmer ser helt fejkat ut :( för några år sen var det jö jätte bra.. hoho sen efter jag såg den filmen såg jag jurassic park 3, den är faktiskt inte lika läskig nu som den var när jag var 7.. konstigt ;3 haha, lekte med mitt  popcorn under nästan hela filmen så nu är det popcorn över hela rummet xD




kmr int på någon anna bild att använda :3



Jahapp fick reda på att alla butiker i stan skulle vara stängda idag -.- så jag verkligen hoppas på att jag kan avfärga håret imårron då :l



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0