Tränat lite :P

Har varit i pappas jobb's gym idag o tränat armarna lite P: .. för att när jag försöker testa att slå någon på armen så brukar dom.. ja.. asgarva x3 sen så gick jag i över 1 timme :P det behövs, måste röra mig mer.. mår ju oxå bättre då :D sen när vi tränat gick vi till en pizzeria och jag åt en falaffelsak .. hatar falaffel men den i pizzerian är supergod :O fasst jag åt bara mindre än hälfen för att den var så himla stor O_o men det som är bra är att vi kunde spara ^w^



Hoppas att Daniel ( mín bror daniel's kompis) kommer komma hit för att då får pao skjuts hit :D daniel o daniel är så nördiga och fula men det som är bra är att dom aldrig går ut ur daniels rum så.. vi kmr isåfall inte se dom :D




Min miin är liite för failad xD dom andras var bra xP

vi tog bilderna på paous data i onsdags .. då anton sa hela tiden '' jag sitter brevid min flickvän'' x3 och sen kastade han bitar av sin sko på mitt huvud :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0