Lite saker :3




SENASTE:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: Pappa
SMS: Vikki
Sång du lyssnade på:Liquido-ordinary life
 du grät: igår



HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: ne tror inte det
Varit kär: Ja men det va länge sen
Förlorat någon speciell person: typ
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Venne



DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Turkos/ljusblå
färg 2: Rosa
färg 3: Svart?
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ne
Fått ditt hjärta krossat: ne
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Venne
Insett vilka som är dina äkta vänner: vene
Fått reda på att någon har pratat om dig: aa
pussat en kompis: heha aah
 



BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:Alla,nån gång
Religon: Kristen , venne längre
Har du några husdjur: ja
Vill du ändra ditt namn: Såklart!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var hemma?
Vilken tid vaknade du idag: halv 9
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov?
Någonting som du längtar till: Sommarlovet,INGEN SKOLA :D
Stil: Emo/Scene
Hur många barn vill du ha: inga..nu iaf
Senaste gången du träffade din pappa: nyss
Senaste gången du träffade din mamma: nyss
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: svårt att välja det är en massa :/
Vad lyssnar du på just nu: inget
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja , min mammas brors son
Vad gör dig irriterad just nu: på alla stavfel jag har gjort i inlägget xD
Vad är ditt rikdiga namn: Emma
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Oxe
Kille eller tjej: Tjej
Hårfärg: brunsvart
Ögonfärg: blå
Längd: 164 cm
Vad gillar du gällande dig själv: vene D:
Piercings: öronen
Tatueringar: ne
Höger eller vänster:..höger?
Operation: inge
Sport: Inge nu men i höst :P
Husdjur: hund
Vaccination du minns: ehh , stelkramp?
Alkohol du drack: venne men jag råkade dricka på nått bröllop nån gång.


JUSTNU:
Äter du: chips
Dricker du: Inget
Är du på väg att: va?
Lyssnar du på: lollipop luxury
Väntar du på: SOMMARLOVET
DINFRAMTID:
Vill du ha barn: Ja nån gång.
Vill du gifta dig: ja...

 


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: Båda?
Snygg mage eller snygga armar: Bryr mig inte
Tatueringar eller piercingar: båda?
Känslig eller inte: Mitt i mellan :3
Ragg eller förhållande: förhållande
 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: neh
Tappat glasögon eller linser: ehh inte äkta iaf..
Krossat någons hjärta: tror inte det
Har du blivit arresterad: Ne
Dissat någon: min ex bästis
Gillat din tjejkompis (mer än som vän) : hehe.. min exbästis.. men det var när jag var liten (typ 8-9) xP

 

TROR DU PÅ:
Dig själv: vene
Kärlek vid första ögonkastet: lite :3
Himlen: ja
Tomten: aah det är jö klart :]
Musse och hans vänner:JAAAAAAAAAA!!!!
Att kyssas på första dejten: vene
Änglar: vene
 

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej,skulle aldrig ha
Vad kan du verkligen inte leva utan: min hund ;P
Vet inte så många om dig:  att jag har känslor? verkar som det :l



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0