welcome back sims 3 :P

Förut så tappade jag bort min sims 3 skiva så nu ( igår) har vi installerat kvällsnöjen och ja.. hehe, såhär är det .. jag är en äkta simsnörd..jag spelade det hela dagen igår och över halva natten och sen nu från kl 10 imårse (det var då jag vaknade) XD

och nu har jag inte använt 1 enda fusk.. det är mkt roligare att spela utan P:
hehe, hon är vampyyyyyr :3



Ville bara att ni skulle veta varför jag inte uppdaterat så mkt :B


Postat av: ♥ pinkpiercing.se - FOTOBLOGG

jag älskar dom gamla the sims spelen! :D

2011-06-18 @ 17:56:26
URL: http://pinkpiercing.se
Postat av: jennifer

Det är såhär att jag hittade din blogg genom att googla "tappat bort originalskivan till sims 3", och då måste jag bara fråga, funkar det att installera ngt expansions paket och sedan spela med den skivan? Tacksam för svar!

2011-07-05 @ 12:43:01
URL: http://babysmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0