Det gick väl sådär...

I morse så kom jag på att jag inte hade nån bikini så vi åkte runt halva stan och sen hittade det = 1 timme 
 Sen så åkte vi iväg och kom till...ja dom spärrat av hela vägen = 30 min
letat runt efter en annan väg med en läskig och galen (tokig) pappa = 1 timme
Nu när vi kommit iväg och sen fram till gustavsvik = 30 min

( det ska igentligen ta bara 1 timme från västerås till örebro )

Vi krockade nästan 2 gånger :O om pappa inte hade lyssnat på mig skulle det bli en riktigt stor krock, inte bara en sån där knuff utan i 110 km/h :=
Mina nya stumpbyxor gick sönder tack vare min ideotiska väska -.-
När vi kom dit var det lite problem, dom tog inte kort bara kontanter :( Vi stog ju i kön och sen sa pappa håll den här och gav mig sin påse sen gick han!! han sa inte vart han skulle :O jag väntade där på honom i minst en halvtimme -.-'!! Han åkte för att ta ut kontanter men han kunde åtminstonde säga vart han skulle så ja... jag satt där ''själv'' i en halvtimme...
jaja, sen kom vi in och åkte men både forsarna och vågorna har blivit sämre och slöare :/
hehe, typ bara klagomål xD
Men jaja , jag hade kul :P allt blev bättre på eftermiddagen, då var det slut på alla tråkigheter :3
vi åt glass :D  yummy

ska försöka ha bandet på handleden i 1 månad, se om jag lyckas xD inte så stor sak att vänta på men jag brukar ju klippa av den på 10 minuter :P
och idag hade dom en jätte snygg färg på banden :O Blått och så var det lite genomskinligt :3

hehe, skriver nog lite för långt nu, ingen orkar väl läsa för långa inlägg :P


Den här bilden tog jag från google :P


Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-05 @ 16:43:06
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0