F*CK MUSIKEN!!

Asså.. micke (musikläraren) tvingade mig att sjunga en låt med josse och jag lät värre än en 3:åring (han erkände det tom själv) sen sa jag åt honom att ta bort det flera gånger men han gjorde det inte -.- sen så laddade josse upp den på facebook och flera frågade vilka det var som sjung sen sa hon att det var jag och hon.. några frågade om dom kunde dela låten och hon sa att dom fick D:<
hon kunde väl ha frågat mig (... elr inte vi pratar fortfarande inte med varan.. och nu kmr jag apsolut inte börja heller)vill ju fan inte att det ska sprida sig över hela nätet... ok jag bryr mig inte om det är nån jag inte känner som hör den men jag känner ju typ alla så jag blir ju supergalen.. hatar min röst :( asså jag dör värkligen när jag hör mig D: kommer värkligen inte prata med dom nu >.<



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0