Grattis ... tror jag

Fy fan vad jag hatar jessica och matilda ):<
asså det är det att jag hatar justin bieber... typ mest av alla
(det gör matilda och jessica också fast bara 'lite')
men dom trycker sina mobiler i öronen på mig med låten baby ... -.-'
och sen håller fast mig när jag håller för öronen, känns som att huvet exploderar Dx
och dom har lovat att inte spela upp den där jävla musiken..
Och nu har den fastnat i huvudet! D:<
Fattar inte rikdigt varför jag är med dom men om jag inte är det blir jag helt ensam :(


Och idag fyller Daniel år (min bror) :S
Grattis <: P
Hmm.. jag gillar inte honom så mkt igentligen gillar jag typ ingen i min familj förutom mamma
typ alla har sjukdommar/handikapp
 (.. nej inte ett sånt handikapp xI ) 
asså pappa har nåt som gör att han bryr sig inte rikdigt om andra och blir jätte lätt super arg.. 
Daniel har nåt som ja... som han i 'i rymden finns inga känslor' fasst inte lika illa ... evve har ADHD  (tror läkarna) ... mamma har nåt men kmr inte ihåg vad det är och vad det är med mig vet jag inte än :/
Fasst allt är inte dåligt! Förutom med evve, pappa kan va rikdigt snäll ibland :P ehh, det är typ det enda xD

Hela familjen är lite sjuka i huvudet...
t.ex alla vi 'lider' av deprission (utom daniel pga sjukdomen/handikappet)



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0