Jag har öken hud

Min hud har varit skit torr dom senaste dagarna så hela mitt ansikte var rött och börja flagna :( men idag så åkte jag och pappa till aboteket och köpte en kräm för mot det men dock innehöll den parfym.. vilket jag är allergisk mot ( bara i krämer o sånt) men jag har ändå provat den och den hjälpte faktiskt litee :I

Sen så åkte vi till stan, pappa hade brottom att hitta nya jeans, då gick jag förbi gina och kollade på jeans till mig men jag kan inte sifferstorlek på byxor :( och jag hade inte tid att prova men sen så frågade ja mamma om jag kunde få pengar imårn så jag kan köpa :D


Min kamera är död och jag orkar inte ladda den så jag använder webcam ist :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0