Kmr inte på nån rubrik

Har inte skrivit nåt på typ hela veckan för att

 

  • I helgen så var min farmor/farmödrar och farfar här och så var det en massa
  • ehh... ja jag har inte rikdigt orkat heller och så har det varit ganska mkt ... jag har varit stressad osv.
  • igår så blev jag mkt sjuk, 39 i feber :(
  • idag så har jag lite tråkigt och vill lägga in lite mkt inlägg :3
Igår så tog jag 2 alvedoner och ändå så mådde jag skit ...
Är lite hjärn död nu.. har haft så ont i huvudet att jag tom har gråtit sen har jag fått massa andra smärtor :(
why me?
Igår under musiken började jag må dåligt men ändå så åkte jag inte hem :O stod ut i 2 timmar (tills skolan var slut)
och nu så snöar det också :< när man änkligen kunde se marken och ja... :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0