KAN INTE VÄNTA!!

aaahhh.. kan inte vänta.. länktar verkligen :O Nu är det 10 dagar tills min födelsedag ( ok.. bryr mig inte om just 'födelsedag' då) och då får jag.. *trumslag* min systemis :D men kmr såklart betala det mesta av den.. pappa betalar faktiskt bara utrustningen (extra sakerna) :P Det blir faktiskt också min första systemis :D Canon EOS 1000D :3



Har sparat sen i januari ^^ (fasst jag har gjort massor för att få ihop pengar)


Postat av: Pedosaken aka Pao

sv: okej, hehe :P det ska jag checka isf.



om det är väääldigt dyrt kanske jag kan kolla på blocket om nån säljer för riktigt billiga priser :P

2011-05-05 @ 10:28:31
URL: http://raspberryhat.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0