Snoopy

Måste göra svenska arbetet om snobben snart -.- har inte ens börjat och den skulle va klar för 2 veckor sen men jag orkar inte .. har ont i huvudet och mår illa .. har mått illa sen igår vid 2 tiden :( hoppas det går över men jag vill liksom spy hela tiden :[ kanske jag blir sjuk så ofta för att jag stressar men jag kan inte få hjälp med stressen pga av att min kurator ser hela tiden sur ut på mig
(ja.. bara när jag går ensam dit.. när mamma är med leker hon gullegris)
och sen stressar mig ännu mer -.- ska sluta där men vi kmr ha avslutning med henne om några dar :L vill inte gå dit!! jag hatar skolan nästan mest av allt men ändå vill jag hellre vara i skolan än hos henne..

ojdå.. ena saken till den andra



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0