Sjuk igen

Nu har dom enkligen fixat mitt skåp :D synd bara att det tog 3 veckor för dom att göra nåt som tog 1 min :S Och det var jätte smutsigt i skåpet så jag ska ta med mig typ trasor och sprej elr nåt till skolan imårron. Sen är allt fixat :3
Haha, gu va trist jag är.. kollar fortfarande på south park xD kollar på det innan skolan,efter skolan och hela heljerna x) Har alla säsongerna på datorn så det är jö ca 210 avsnitt :D
Haha stackars kenny som dör hela tiden :O
Jag har det värsta immunförsvaret för
idag mådde jag jö sämst, var täppt i näsan,ont i halsen,hosta, ont i huvudet och hade lock för öronen hela dagen :c gissa om det var svårt i skolan idag..
Fasst det är jö inte heller så konstigt med tanke på att det är ungefär kanske 40-70% av skolan som är förkylda O_o
SMITTAD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0