Har typ inget att blogga om..

Ja.. har blivit lite beroende av amnesia igen då :3 Är rätt så snart klar med hela spelet! AWW YEAAHH!
kollar på pewdiepie nu och ska snart lägga mig iaf :3
Just det.. jag har fått reda på att vi ska på klassresa på min födelsedag - till grönalund :D YAAAAYY best birthday haha :D och att det är typ mitt i maj tror jah inte att det är så mkt folk iaf ? :P
*tog en random bild från datan*

Postat av: Matilda Tilly (:

Hej, kommer du ihåg att du är medlem på Blogstart? Såg nyss att du har din gamla blogg länkad där. Byt gärna ut din bloggadress eller ta bort ditt konto på blogstart för att ge plats åt bloggar som faktiskt uppdateras. Vore kul om du bara bytte ut bloggadressen så att man kan hitta in till dig här ibland :D

2012-02-21 @ 17:34:58
URL: http://cookievirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0