Okej ska börja blogga på den här bloggen igen:D

Sitter i skolan o har typ inge att göra.. Känner mig som forever alone haha..

Men iaf kan jag berätta lite om vad som hänt undertiden jah inte bloggat..
Först så har jag blivit vän
Med min gamla bästis igen, färgar håret ett par gånger,blekt det(ska snart färga hela håret i awsome färger),skaffat töjning och sånt där :)

Kmr dock göra halv mkt mobil bloggar och jah ska göra en ny header...
Bara 1 sak till ..JAG VILL INTE HA KOMMENTARER FRÅN UTLÄNSKA FÖRETAG , elr från företag alls._. Fick det hela jävla tiden förut -.- liksom på rysska,spanska elr tyska.. Lilsom jah fattar nada haha.

Här är en bild på forever alone mig nu xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0