Lucky var nära på att bli påkörd igår

Lucky smet ut när pappa skulle iväg och jag var på övervåningen.. Pappa typ skällde/skrek en massa så jag sprang ner o ut genom dörren direkt ....då stod lucky typ mitt på vägen(det var en rätt liten väg) framför en bil fan va skraj jag blev :o han som körde bilen försöke köra lite o lucky var liksom skitnära den så jag typ skrek på bilen att stanna sen ropade jag på lucky :s lucky hade tydligen följt efter en hund men blev antagligen så rädd av bilen att han stanna... Han sprang iaf direkt till mig sen som tur är :J han fick lite godis sen oxå :3 pappa gick ju inte efter lucky när lucky smet utan stannade för att hämta hundgodis så om jag inte hade kutat ut kanske lucky skulle blivit påkörd :c

Min lilla gubbe <3 :c

(går inte att ladda upp bild när man är i skolan)



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0